woensdag 7 december 2016

Gorjuss kerstkaart

Hello Gorjuss!

Als u een beetje creatief bent, en zelf ook graag kaarten maakt, of graag stempelt, dan kent u dit soort stempeltjes vast wel. Zo niet, dan stel ik deze graag even aan u voor...
Het zijn de leuke collectable rubber stamps van Gorjuss.

Door verschillende kleuren te gebruiken steelt
Little violet 
tal van manieren de show. 
Maak kennis met; Little violet. Een mooie stempel van Gorjuss die niet alleen voor de sobere kaarten geschikt is, zoals u misschien van dit figuurtje gewend bent. Het is ook leuk om voor diverse thema's te kiezen. Erg leuk om in te kleuren met potloden of markers.

Zo heb ik voor deze keer Little violet gebruikt op een kerstkaart.
Een GORJUSS kerstkaartje met de stempel Little violet nr 32. (GOR 907412)

Kaart van 13,5 cm. Op wit linnen structuur cardstock.
En zie... Christmas is in the air!
 

Gebruikt voor deze kaart: 
  • Design tape van DEMO creations, zilver glitter.
  • Decoratiepapier van Wild rose studio, paperpack A Robin's christmas. (PP037)
  • Zegel pons van Picture punch
  • Kleur stempel; Bruynzeel kleurpotloden Vincent v Gogh set. 

Kunt u mij helpen?
Nu heb ik slechts nog één probleem, naar wie zal ik deze kaart toesturen?!
suggesties? Gebruik het contactformulier, ik hoor graag naar wie u denkt dat deze kaart gestuurd mag worden, en waarom juist die persoon deze kaart het meest verdient. 
Ik zet uw boodschap evt. in de kaart. 

♥ In the name of christmas spirit! ♥

Nu ben ik toe aan warme chocolademelk. 
Warme winter wensen!